FORUM Sander

Sander

S
Sander 26/05/2006 11:51
81.207.126.*

FF voorstellen

Natuurlijk moet je als Teutonic Knight elkaar kennen

Daarvoor MAG je je op dit forum even voorstellen zoals je in het echt bent :>

Nou mijn naam is dus Sander

En ik woon in Peize ( ieligprielig plaatsje in de kop van Drenthe 10 km van Groningen! :< )

En mijn hooby's zijn:

- Computeren

- Skeeleren

- Badmintonnen

- Strips lezen

- Tafeltennis

- uitslapen

En wat ik niet leuk vind is:

- Huiswerk maken

- Mensen die aan je kop zeuren

Ik zit in klas 1 op het Augustinus college en doe ( mij geen stuud noemen ik doe er echt werkelijk niets voor ) havo/vwo en ga vwo doen.

En nu wil ik wel graag weten wie jullie zijn want kerstboom's echte naam is vast geen kerstboom

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

S
Sander 26/05/2006 22:30
81.207.126.*

Ja maar met zijn allen tegen jou sta je niet zo sterk maar gelukkig als een andere klas eritant gaat doen ( was laatst zo zeiden ze steeds teenganger als ik langs kwam ) helpt mijn klas me altijd wel! En dat zal ik ook bij hun doen!

M
moddereter E 27/05/2006 08:21
80.137.24*
kijk eens aan allemaal bruggies gloof ik . ik ben alexander, aka P.I.M.P. Alex E, 17 jaar, ik zit in 5 gym, doe NT en haal werkelijk kutcijfers want ik heb de eerste 4 jaar geen reet gedaan, doe aan waterpolo, fitness en nog wat dingen, hobby's:
- muziek (trance)
- leuke meisjes =D
- en zit bij eventueel gebrek daaraan regelmatig achter de pc. de laatste weken dus . naja ik hou m'n status op travian tenminste hoog.

huiswerk zuigt, net als mijn instelling, maar er gaat verbetering in komen, echt waar En het enige waar ik mee gepest kan worden is dat ik vaak te zacht praat (heb een vrij lage stem dus als ik hard praat is het al snel te hard) en dat ik baggercijfers heb .

owja ik woon in emmeloord, HET centrum van de noord-oost polder (het enige stuk vasteland van flevoland) maar das dus nog steeds zo ongeveer nix. maar ik verhuis over 2 maanden naar maastricht.

dat was het wel gloof ik.

S
Sander 27/05/2006 10:25
81.207.126.*
Denk het wel

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |